loading...
دنیای همه چی قاطی

من

simin dokht بازدید : 11 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (1)
 
چند ماهِ پیش، به هم که ریخت، به رسم همیشه سازش رو برداشت،
با همون سادگی همیشگی شروع کرد به خالی کردنِ خودش رو سیمای گیتار...
 ملودی ای زد که بی اراده تو رو با خاطرات 6،7 سال پیشت رو به رو میکرد...
بعد،
یه ترانه ی ساده و بی ادعا رو به یادِ قدیما از بین همون قدیمیا انتخاب کرد،
یه ترانه ی خاک خورده، از دورانِ قبل از نفسهای بی هدف!
از اون ترانه هایی که کلماتش در عین سادگی خیلی درد توش بود...
در نهایت شد "من"...!
یه "من" که بی شیله پیلست، همه چیش دِلیه، یه زخمِ کهنست...
اما شما رو به خواستتون نزدیک میکنه...
وقتی باز هم محسن یگانست و لهجه ی نوستالژیک گیتارش... 
قلب"من" رو دیگه میتونین از لینک زیر دانلود کنید:قلب
 
متن صحبتهای محسن یگانه در مورد این قطعه:
 اسم این کار ** من ** هست
کاری که به جز "ملودی گیتارش" بقیه ی ملودی و شعرش رو قبل از پخش آلبوم 
نفس های بی هدف ساخته بودم ... و به یکی از دوستان واگذارش کرده بودم ...
 اما چند وقت پیش با من تماس گرفت و چون دیدم علاقه ای به پخشش نداره
 کارو ازش خریدم و تنظیمش کردم و از همین هفته تو همه کنسرت ها اجراش میکنیم ... 
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه و باز هم بدقولی منو ببخشید ... 
دوستون دارم و امیدوارم همیشه رو لبتون لبخند باشه ... 
محسن یگانه
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نفـــــــــــــــــــــــــرت در تاریخ 1392/12/28 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

اینم خوبههههههههههههههه ولی خیلی خشکه آهنگ بزار
پاسخ : مرسی باشه تو فکرشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاد باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 464